"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Družbeno komuniciranje ----------------------------------------------- Družbeno komuniciranje ustvarja dialog ali pogoje zanj. -----------------------------------------------
Kompleksne družbene teme ne smemo obravnavati kot produkt. Ekološke zavesti namreč ne moremo prodajati tako, kot bi prodajali najnovejši parfum ali zadnji model športnega avtomobila. -----------------------------------------------
Koncepti družbenega komuniciranja so ustvarjeni z zavedanjem občutljivosti družbene in kulturne realnosti in razmerij moči v družbeni matrici. Samo tako je lahko komuniciranje družbenih tem učinkovito. V nasprotnem primeru je praviloma banalno in kontraproduktivno.
Naložite si Flash!
Novice:
--------------------
:
RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 -
Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie. več >> --------------------
:
TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 -
Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju