"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Tržno komuniciranje ----------------------------------------------- Uspešno tržno komuniciranje se odziva na nove komunikacijske zahteve.
Odgovor je interakcija s proaktivnim potrošnikom, družbena odgovornost pa je tržna zapoved, če želimo graditi dolgoročne produktivne odnose. -----------------------------------------------
Tržno komuniciranje se mora zavedati vpetosti v družbo in kulturo in uporabljati komunikacijske pristope, ki potrošniku približajo blagovne znamke na smiseln način. Samo tako bo učinkovito. -----------------------------------------------
Naložite si Flash!
Novice:
--------------------
:
RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 -
Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie. več >> --------------------
:
TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 -
Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju