Trenutno je na strani 7 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank







Tržno komuniciranje
-----------------------------------------------
Uspešno tržno komuniciranje se odziva na nove komunikacijske zahteve.

Odgovor je interakcija s proaktivnim potrošnikom, družbena odgovornost pa je tržna zapoved, če želimo graditi dolgoročne produktivne odnose.
-----------------------------------------------
Tržno komuniciranje se mora zavedati vpetosti v družbo in kulturo in uporabljati komunikacijske pristope, ki potrošniku približajo blagovne znamke na smiseln način. Samo tako bo učinkovito.
-----------------------------------------------
Naložite si Flash!

 

Novice:
--------------------
: RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 - Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie.
več >>
--------------------
: TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 - Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju

takipçi satin al
bft motor
vakıfbank borç sorgulama
Cialis
nice motor
Bir daha link ekleme buraya yoksa sıkıntı olacagım sana



več >>
--------------------
: O PREOBLEKAH PARTICIPACIJE
04. 9. 2014 - Intervju za RTV SLO - MMC
elektrik faturası ödeme
btf servis



več >>
--------------------

več novic >>
 





na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper