"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Komuniciranje v kulturi ----------------------------------------------- Komuniciranje v kulturi izhaja iz kulture in zna prevesti njen jezik v jasno razumljiv komunikacijski pristop, ne da bi ta izgubil bogastvo in globino kulturnega izraza.
Gledališče, glasba, film, upodabljajoča umetnost, arhitektura, znanost, literatura in politika - to je samo nekaj področij, v katera se je potrebno poglobiti, če želimo uspešno posredovati cilje klientov, kot so na primer galerije, muzeji, založniki ...
-----------------------------------------------
S komuniciranjem odpiramo interpretativni prostor in oplajamo kulturno okolje. -----------------------------------------------
Kulturne institucije se praviloma ne zavedajo pomena učinkovitega komuniciranja, in se namesto za tovrstno komuniciranje odločajo za instantne oglaševalske in oblikovalske rešitve.
Naložite si Flash!
Novice:
--------------------
:
RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 -
Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie. več >> --------------------
:
TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 -
Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju