Trenutno so na strani 4 obiskovalci
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank







Komuniciranje v kulturi
-----------------------------------------------
Komuniciranje v kulturi izhaja iz kulture in zna prevesti njen jezik v jasno razumljiv komunikacijski pristop, ne da bi ta izgubil bogastvo in globino kulturnega izraza.

Gledališče, glasba, film, upodabljajoča umetnost, arhitektura, znanost, literatura in politika - to je samo nekaj področij, v katera se je potrebno poglobiti, če želimo uspešno posredovati cilje klientov, kot so na primer galerije, muzeji, založniki ...
-----------------------------------------------
S komuniciranjem odpiramo interpretativni prostor in oplajamo kulturno okolje.
-----------------------------------------------
Kulturne institucije se praviloma ne zavedajo pomena učinkovitega komuniciranja, in se namesto za tovrstno komuniciranje odločajo za instantne oglaševalske in oblikovalske rešitve.
Naložite si Flash!

 

Novice:
--------------------
: RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 - Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie.
več >>
--------------------
: TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 - Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju

takipçi satin al
bft motor
vakıfbank borç sorgulama
Cialis
nice motor
Bir daha link ekleme buraya yoksa sıkıntı olacagım sana



več >>
--------------------
: O PREOBLEKAH PARTICIPACIJE
04. 9. 2014 - Intervju za RTV SLO - MMC
elektrik faturası ödeme
btf servis



več >>
--------------------

več novic >>
 





na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper