O Popru
-----------------------------------------------
V Studiu Poper delamo koncepte, strategije in orodja za reševanje komunikacijskih problemov. V današnjem svetu tudi najboljši izdelki, nove, zanimive storitve in pomembne iniciative ne morejo prodreti, ne da bi bili vidni, slišani, opaženi. V poplavi šumov in dražljajev, predvsem pa visopkoproračunskih oglaševalskih sporočil v prenasičenem medijskem/ javnem prostoru obstaja velik problem, kje in kako spregovoriti tistim, ki jih želimo doseči. Osnova vseh naših komunikacij je zato dobro premišljen in močan koncept, sveže sporočilo in glede na primer, uporaba najprimernejših komunikacijkih poti.
Naša osnovna orodja so: stroka, znanje, domišljija, smisel, energija, čustva, zgodbe in nove tehnologije. Pa vedno ščepec popra, seveda.
več > >
-----------------------------------------------
Tradicionalni model komuniciranja postaja zastarel in neučinkovit. Potrebno je prepoznati nove čase, premisliti stare ter ustvarjati komunikacijske vsebine in pristope, ki vse to odražajo in upoštevajo. V tem pospešeno spreminjajočem se medijskem in komunikacijskem okolju si v multidisciplinarnem studiju Popru prizadevamo pomagati iniciativam in organizacijam pri koncipiranju, inoviranju in upravljanju s svojimi interakcijami.
-----------------------------------------------
Smo veliki zagovorniki komuniciranja, ki v svoji najboljši obliki združuje učinkovitost z družbeno in kulturno odgovornostjo - samo tako komuniciranje dobro služi sporočevalcu/naročniku, smiselno vplete prejemnike sporočil, oplaja okolje in ne nazadnje nagrajuje tudi tiste, ki komunikacije ustvarjamo.
-----------------------------------------------
Informacijska zasičenost, razvoj tehnologij in množična uporaba novih medijev so povsem spremenili pravila igre. Tisti, ki želijo uspeti na visokokonkurenčnem trgu izdelkov, idej, mnenj ali gole pozornosti, se bodo morali znati približati vse bolj proaktivnim prejemnikom sporočil in z njimi graditi spoštljive in inteligentne odnose. Ne moremo se strinjati, da se katero koli ciljno javnost obravnava kot statistično množico ali da se jo nagovarja kot nerazumno. Naš pristop h komuniciranju se v temelju ločuje od mnogih obstoječih praks tudi v tem, da s komuniciranjem povezujemo, vzpodbujamo k razmišljanju in nadaljnjemu komuniciranju. Dobro komuniciranje ni nikoli enosmerni monolog organizacije ali posameznika, ampak interakcija.
Interakcija kot komunikacijska praksa nam je blizu in pomembna zato, ker imajo prejemniki sporočil možnost posrednega ali neposrednega vplivanja na njeno nadaljnjo obliko in vsebino. Pripravljeni smo tudi soustvarjati pogoje zanjo, pa naj se ti nanašajo na medijsko pismenost, razširjanje uporabe dvo- in večsmernih komunikacijskih kanalov in predvsem spodbujati željo čim večjega števila ljudi k ustvarjalni participaciji in povratnemu delovanju.
|