Trenutno sta na strani 2 obiskovalca
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank







Opažanja
-----------------------------------------------
Nekaj naših opažanj o dogajanju v oglaševalsko-komunikacijski industriji:

>>  naraščajoče nezadovoljstvo z učinkovitostjo klasičnega oglaševanja in njegovimi nosilci s strani oglaševalcev in medijev;
>>  povečana sumničavost  podjetij do oglaševalskih agencij, nekaterih "kreativnih festivalov", njihovih spektaklov in njihovih vprašljivih vrednot v širši javnosti;
>>  porast vseprisotnega cinizma;
>>  povečano zavedanje o pomenu etike v poslu;
>>  porast medijske pismenosti širše javnosti in potrošnikov, ki sovpada s skepso in sumničavostjo do oglaševanja in z zavračanjem oglaševanja;
>>  povečana zmožnost javnosti in potrošnikov, da postajajo aktivni in proaktivni in da se preko novih komunikacijskih tehnologij združujejo in komunicirajo;
>>  povečano povpraševanje po resnično odgovornem komuniciranju namesto zgolj površnega "flirtanja" z odgovornostjo in "dobrimi nameni";
>>  povečane potrebe po partnerstvu med poslom, kulturo (umetnostjo), politiko, javnim in civilnim.
Naložite si Flash!

 

Novice:
--------------------
: RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 - Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie.
več >>
--------------------
: TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 - Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju

takipçi satin al
bft motor
vakıfbank borç sorgulama
Cialis
nice motor
Bir daha link ekleme buraya yoksa sıkıntı olacagım sana



več >>
--------------------
: O PREOBLEKAH PARTICIPACIJE
04. 9. 2014 - Intervju za RTV SLO - MMC
elektrik faturası ödeme
btf servis



več >>
--------------------

več novic >>
 





na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper