23. 7. 2014 -
MEMEFEST 2014
|
|
RADICAL INTIMACIES: DIALOGUE IN OUR TIMES is the theme of this year’s Memefest. We’re trying to ask a dfficult question in order to honestly explore all the complicated failures and the hopeful potentialities that feed our faith in dialogue – politically, creatively, laboriously and intimately.
Deadline for submission is September 20th. Participation is free of charge and there is no age limit or any other restriction.
Več na: www.memefest.org
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 11:17 | Permalink | Komentarji (1) |
13. 4. 2014 -
ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
|
|
Vodilna misel in psevdo dilema letošnje študentske velike marketinške konference Fanfare, ki se jo je udeležilo 470 študentov (in zanjo plačalo 23 eur kotizacije):
"Z letošnjo Fanfaro smo se poglobili v ključno vlogo marketinga in si svet skušali predstavljati nekoliko drugače. Vživeli smo se v nasproten ekstrem, svet,kjer marketing sploh ne obstaja. Svet, kjer vlada popolno pomanjkanje informacij, kjer sta vsak izdelek in storitev enaka sosednjemu, kjer vlada zmeda na prodajnih policah, nezaupanje podjetjem in kjer se nič ne dogaja. Brezvezen svet. Sporočilo Fanfare želi izpostaviti relevantnost marketinga na vsakem koraku. »Marketing je vse in vse je marketing«, pravi slavni citat Regisa McKenne, in res je tako. Naj gre za oglasna sporočila, ovitek najljubše pijače, prihajajoči koncert in ne nazadnje tudi fotografijo na naših družbenih omrežjih. Zato vzemimo še enkrat v razmislek – bi svet res bil boljši brez marketinga? Brezveze."
Hmmm.
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 19:23 | Permalink | Komentarji (0) |
05. 3. 2014 -
TODOROVIĆ
|
|
Pred kratkim so v žalostnih okoliščinah našli mrtvega Aleksandra Todorovića, ustanovitelja in dolgoletnega predsednika Civilne iniciative izbrisanih aktivistov. V Studiu Poper smo se z njim srečevali v času, ko smo pripravljali vseslovensko samoinicirano kampanjo v podporo izbrisanih (www.izbrisan16let.si)v letih 2008 in 2009.
Po dolgem času sem ga pred dvema mesecema ponovno srečala. Udeležil se je delavnice "Osebno. Politično. Proaktivno.", ki sem jo skupaj z Zoranom Milivojevićem in Natašo Briški vodila za Greenpeace, Amnesty International, pripadnike romske skupnosti, izbrisane, ekološke aktiviste....
Ljubeznivo se je ponovno zahvalil Studiu Poper za veliko podporo pri reševanju problematike izbrisanih v času, ko so le-ti bili, če ne že povse zamolčana tema, pa politično in medijsko (s častnimi izjemami) neresnično predstavljeni in stigmatizirani.Todorović je tokom delavnice, še posebej v delu, v katerem smo predelovali vlogo emocij v aktivizmu, večkrat poudaril, kako ga še vedno spremljajo in preganjajo občutki jeze, žalosti in nepopravljene krivice. Pa vseeno nismo mogli slutiti, da se bo dobra dva tedna kasneje odločil za dokončni umik iz življenja, za nepreklicni izbris.
Verjetno je to njegova zadnja fotografija.
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 14:21 | Permalink | Komentarji (0) |
13. 12. 2013 -
PREMIŠLJEVANJA ZAPORNICE
|
|
"As a child I wanted to go into advertising. I had a love affair with the advertising industry. And this is why I am in a position to judge its merits. The anti-hierarchical structures and rhizomes of late capitalism are its successful ad campaign. Modern capitalism has to manifest itself as flexible and even eccentric. Everything is geared towards gripping the emotion of the consumer. Modern capitalism seeks to assure us that it operates according to the principles of free creativity, endless development and diversity. It glosses over its other side in order to hide the reality that millions of people are enslaved by an all-powerful and fantastically stable norm of production. We want to reveal this lie."
Letter from Nadezhda Tolokonnikova to Slavoj Žižek,
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 08:35 | Permalink | Komentarji (0) |
23. 11. 2013 -
ŽIVI SVOBODNO!
|
|
Izpraznjena,neumna in poneumljajoča praksa in retorika by Telekoma et consortes:
"Z osveženo celostno podobo, ki so jo za Telekom Slovenije zasnovali v agenciji Futura DDB, želimo v Telekomu Slovenije izraziti svoje poslanstvo in vizijo, ki ju v najkrajši obliki povzema slogan: Živi svobodno. Podobo tvori množica krogov različnih velikosti v modri barvni skali, ki se deloma prekrivajo in pokrivajo. Kljub temu pa vsak ima svoje mesto in vsi skupaj tvorijo navidezno krožnico novega, večjega kroga – skupnosti. Na ta način Telekom Slovenije na vizualno preprost način izraža svojo vizijo prihodnosti, ki jo vidi v družbi, v kateri lahko vsak posameznik piše svojo lastno zgodbo, misli svojo misel, sanja svoje sanje, uživa svojo svobodo."
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 08:50 | Permalink | Komentarji (0) |
25. 8. 2013 -
MARX ZA OGREVANJE
|
|
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 12:36 | Permalink | Komentarji (0) |
|