27. 12. 2010 -
Demonstrating relevance
|
V zbirki Psihologija vsakdanjega življenja v sozaložništvu Fakultete za družbene vede in Memefesta je izšla knjiga dr. Oliverja Vodeba in dr. Nikole Janovića. Gre za dolgo pričakovani zbornik del Memefesta. Več o knjigi in možnost spletnega nakupa najdete tukaj.
Zbirka tekstov in vizualnega gradiva s pomenljivim naslovom DEMONSTRATING RELEVANCE: RESPONSE-ABILITY. Teorija, praksa in imaginacija družbeno odzivnega komuniciranja, ki sta jo uredila in kurirala dr. Oliver Vodeb in dr. Nikola Janović, prinaša drugačen, svež in radikalen interdisciplinarni refleksivni pogled na utečene komunikacijske in medijske prakse in teorije.
Vsebuje tekstualna in vizualna dela, ki so nastajala od leta 2002 do 2009 po kanalih mednarodnega festivala družbeno odzivnega komuniciranja Memefest ter dodatne nove premisleke napisane konec 2010. Uredniško in kuratorsko delo je potekalo v zadnjem letu.
V svojem početju je konstruktivna in odgovorna. S svojim brezkompromisnim radikalnim pristopom kritično izprašuje mainstream ideologije in prakse medijsko-komunikacijskega diskurza. Išče teoretične in praktične rešitve v smeri družbeno-odgovorne in družbeno odzivne konceptualizacije. Ne zgleduje se po nikomur, je unikatna in originalna. Vizualno neprecenljiva. Združuje različne vizualne perspektive in teoretske pristope, ki so nepogrešljivi na področju družbenih, kulturnih, medijskih in komunikacijskih ter oblikovalskih študijev. Refleksivno prepleta teorijo in prakso.
Namenjena je vsem, ki jih zanima aktualnost nove družbeno-kritične misli. Profesionalcem na področju komuniciranja v javnem prostoru, posebej oglaševalcem in oblikovalcem ter pedagogom, ki želijo poučevati o družbeni odgovornosti komuniciranja. Prav tako seveda študentom medijskih in komunikacijskih programov ter študentom oblikovanja in umetnosti.
|
<< nazaj
|