11. 6. 2008 -
KAMPANJA »HEPI DŽUSI AUR« ZA ODGOVORNEJŠI ODNOS MLADIH DO ALKOHOLA
|
Da bi dosegli zmanjšanje opijanja med mladimi v prestolnici na nerestriktiven in nevsiljiv način, je Mestna občina Ljubljana podprla osveščevalni program »Hepi džusi aur«. Nosilci Centra za socialno psihologijo pri Fakulteti za družbene vede in Studio Poper so v prvi fazi k sodelovanju pritegnili 33 šol in 12 lokalov, ki tvorijo »Hepi džusi mrežo« s cenejšo ponudbo sokov v času največje obiskanosti. Vključeni lokali v središču mesta so od 9. junija prepoznavni po znaku »Sok seka«.
Interaktivno spletno mesto www.sokseka.org mladim omogoča, da se informirajo, razvijajo lastno mnenje o alkoholu in komunicirajo o zanje pomembnih temah. K premisleku o izbiri pijače in obisku lokalov vabijo plakati, informativne žepne zloženke, priponke in majice.
V naslednjih fazah želijo nosilci v mrežo pritegniti še več lokalov, predvsem v bližini šol, in ob podpori MOL oblikovati koalicijo za druženje mladih brez alkohola.
|
<< nazaj
|