05. 3. 2008 -
OKROGLA MIZA: PROMOCIJA HRANE OTROKOM
|
Vabilo na okroglo mizo Promocija hrane otrokom – čigava odgovornost
Spoštovani,
ob letošnjem evropskem in svetovnem dnevu varstva potrošnikov (15. marec 08) bo pozornosti evropske in svetovne javnosti usmerjena v problematiko prekomerne telesne teže otrok kot posledico nezdravih prehranjevalnih navad in življenjskega sloga. Potrošniške organizacije, članice CI in BEUC, želijo zato v vseh evropskih državah javno izpostaviti vprašanje odgovornosti promocije hrane otrokom ter predstaviti kodeks promocije prehrane otrokom.
Vabimo vas, da se udeležite okrogle mize Promocija hrane otrokom – čigava odgovornost, ki bo v organizaciji Zveze potrošnikov Slovenije potekala 13. marca 08 od 12.30 – 14. ure na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Okrogla miza bo odprta za javnost.
Predvideni dnevni red:
1. Predstavitev kodeksa, družbena zaveza k uresničevanju (ZPS).
2. Predstavitev izbranih primerov promocije nezdrave hrane v vsebinah, namenjenih mladim
(ZPS, FF).
3. (Razprava) Vprašanje družbene odgovornosti, ko gre za promocijo prehranskih izdelkov otrokom.
Govorci: Breda Kutin in Marjana Peterman - Zveza potrošnikov Slovenije, dr. Tanja Kamin – Fakulteta za družbene vede, dr. Stojan Kostanjevec - Pedagoška fakulteta, dr. Marjeta Recek - Ministrstvo za zdravje, Ana Predovič - Slovenska oglaševalska zbornica. Moderator okrogle mize bo dr. Oliver Vodeb.
Izhodišča: Promocija hrane vpliva na potrošniško izbiro in nakupne ter prehranske odločitve, zlasti izbiro in nakupne ter prehranske odločitve mladih. Sporočila, ki spodbujajo nezdrave prehranske navade in nezdrav življenjski slog (in so zdaj v večini), je zato potrebno omejiti ter spodbujati družbeno odgovorno ravnanje vseh vpletenih. Izziv je promocija nutricijsko bogatih in polnovrednih živil ter zdravega življenjskega sloga.
Breda Kutin, predsednica
Zveza potrošnikov Slovenije
|
<< nazaj
|