13. 4. 2014 -
ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
|
|
Vodilna misel in psevdo dilema letošnje študentske velike marketinške konference Fanfare, ki se jo je udeležilo 470 študentov (in zanjo plačalo 23 eur kotizacije):
"Z letošnjo Fanfaro smo se poglobili v ključno vlogo marketinga in si svet skušali predstavljati nekoliko drugače. Vživeli smo se v nasproten ekstrem, svet,kjer marketing sploh ne obstaja. Svet, kjer vlada popolno pomanjkanje informacij, kjer sta vsak izdelek in storitev enaka sosednjemu, kjer vlada zmeda na prodajnih policah, nezaupanje podjetjem in kjer se nič ne dogaja. Brezvezen svet. Sporočilo Fanfare želi izpostaviti relevantnost marketinga na vsakem koraku. »Marketing je vse in vse je marketing«, pravi slavni citat Regisa McKenne, in res je tako. Naj gre za oglasna sporočila, ovitek najljubše pijače, prihajajoči koncert in ne nazadnje tudi fotografijo na naših družbenih omrežjih. Zato vzemimo še enkrat v razmislek – bi svet res bil boljši brez marketinga? Brezveze."
Hmmm.
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil Maja Hawlina ob 19:23 | Permalink | Komentarji (0) |