Trenutno je na strani 10 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  25. 6. 2011 - TI AMO

V središču Stare Gorice sta pred eno izmed cerkva, desno in levo od vhodnega portala, dve simetrični kamniti klopi. Na eni je že dolgo, jaz se ga spomnim vsaj tri, štiri leta, napis: ti amo / ljubim te. Ko obiščem očeta in se odpravim s kolesom na tržnico na italijansko stran (po pravo zmes zelišč za jajčno fritato), zapeljem tod mimo, da se prepričam, če je s klopco in ljubeznijo vse v redu. Zaenkrat sem navdušena nad mestnimi dušebrižniki, predvsem pa nad cerkvijo, ki je lastnik okoliških objektov, da jim ni prišlo na misel grafit izbrisati.

Tu pa tam me je zamikalo, da bi v mraku na drugo klop kaj dopisala. Na primer še slovenski, ljubim te ali morda rad/a te imam,a se bojim, da bi pomen preskočil iz finih čustev v nacionalna prerivanja. Potem me je zamikala mala prostorska intervencijska drama, na primer napis: NON TI AMO PIU (ne ljubim te več/ je t'aime ....moi non plus, kot sta nekoč vzdihovala poet in kantavtor Serge Gainsbourg in Jane Birkin. Tu bi bilo recimo zanimivo s kamero slediti, koliko ljudi se usede na eno, koliko na drugo klopco.

Trenutno mislim, da bi druga klopca morala odgovarjati prvi z: ANCHE IO/ tudi jaz.

Morda se napis še pojavi, ko bodo noči spet daljše.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 18:44  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  21. 6. 2011 - James



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 20:24  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  16. 6. 2011 - Stuxnet: Open source wapon

Stuxnet: Anatomy of a Computer Virus



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 15:56  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  11. 6. 2011 - NOVI KROJI



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 10:48  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  05. 6. 2011 - Življenje brez DELA

Namesto klasične uredniške naslovnice nas je sobotna edicija Dela na prvi strani nagovorila z belino in praznino ter pomenljivim vprašanjem: »Si predstavljate življenje brez DELA?«

Na sredi še ene velikopotezne beline je na naslednji strani sledil tekst: »Mi si ga ne, zato ga omogočamo tudi vam.« ter Simobilovo vabilo vrhunskim strokovnjakom k zaposlitvi v podjetju ter podpis Simobil- povej nekaj lepega.

Poglejmo, kako se /lahko/ sporočilo bere:
- najprej kot eksistenčno ali kot življensko-sstilsko vprašanje o življenju brez dela
- v naslednjem hipu kot promocija za časopis Delo s trditvijo, da si življenja brez le-tega ne moremo predstavljati, pri čemer se napis DELO izpiše v tipični Simobilovi zeleni barvi
- na naslednji strani pojasnilo, da se vpašanje nanaša na razpis za opravljanja visoko cenjenega dela v Simobilu
- če se gre v iskanju pomenov dlje, se pojavi vprašanje, ali je izbira dneva objave tega dvojnega celostranskega oglasa tik pred referendumom del oglasne strategije in so se avtorji želeli poigravati še z malim delom in s pokojninsko reformo.

Kakorkoli že: domnevam, da se je spročilo s svojim rokohitrskim večnivojskim kolažem pomenov zdelo vsem - njegovim avtorjem, vodstvu Simobila, v imenu katerega je bilo narejeno in ki ga je tudi plačalo ter uredništvu Dela ali vsaj njegovi marketinški službi - bistroumno in dobro.

Sicer ga ne bi objavili – ne v času, ko je ogromno ljudi izgubilo svoje delo ali se upravičeno boji zanj. Niti ne, ko mnogi mladi ne morejo priti do njega. Pa tudi ne, ko se mnogi drugi, ki so garali celo življenje, bojijo, da bodo priklenjeni k težkemu delu še nekaj let dlje.

Gre za še en sicer mini-primerek samonanašalnega oglaševalskega diskurza, ki neumestno, površno in bahaško kapitalizira aktualne družbene teme in je povsem neobčutljiv do kontekstov, do prostora in do mnogih ljudi, ki jih nagovarja.


PS: Tu, kot tudi pri zloglasnih referendumskih kampanjah, ne gre za nerazumevanje pristopov kot sta na primer "teaser" /vspodbujevalec radovednosti/ in viralni marketing ali pa kategorij: socialen, političen, komercialen marketing, niiti ne za postavljanje ogledal naciji ali celo za ugotavljanje njenega nerazvitega smisla za humor in samoironijo, kot nas mnogi skušajo v zadnjem času prepričati. Gre prvenstveno za najbolj občo človeško in družbeno občutljivost tvorcev sporočil/naročnikov/politikov/medijev, ki ne želijo razumeti, da profesionalno ni in ne sme biti ločeno od osebnega. Nadalje gre za zavedanje o učinkih svojega delovanja, prevzemanja (so)odgovornosti zanje in nenazadnje za spoštovanje in skrb za ohranjanje dostojanstva vseh vpletenih - tudi dostojanstva njih samih in družbe kot celote.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 13:39  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper