Trenutno je na strani 14 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  26. 8. 2009 - Dva dni in dve noči

Moški ujet dva dni v dvigalu sredi New Yorka. Tukaj prikaz njegove dogodivščine.



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 15:02  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  22. 8. 2009 - SUFIJSKA ZGODBA

Rada prebiram sufijske zgodbe. Posebej na morju, na čolnu, ob ritmičnem ropotu dizelskega motorja. Preberem kratko zgodbo, dvignem pogled in se zazrem v morje. Vedno v pričakovanju, da ugledam delfina.

Ena, ljubših, po spominu : Mula Nasredin se pogovarja z dvema prijateljema, kaj bi si kdo želel, da bi o njemu govorili, ko bo ležal pred pogrebom v krsti. Prvi pravi: » Želim, da bi se me spominjali kot dobrega in srčnega človeka, ki je rad in vedno pomagal vsakomur.« Drugi: » O meni naj bi rekli, kako sem bil časten človek, resnicoljuben, pošten in pravičen. Vzgled vsem.« Nasredin se zamisli in naposled rekče: » Jaz bi najraje videl, da bi vzkliknili: 'Glej ga, premika se, saj je živ!' «



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 01:31  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  15. 8. 2009 - MEDENI MESECI RICHARDA FLORIDE SO MIMO

Naj vas spomnim: 2002 je Richard Florida objavil Vzpon kreativnega razreda, ki je postal takoj svetovna uspešnica. Knjiga je ameriška in bolj ekonomsko naravnana varianta koncepta kreativnega mesta, ki ga je v poznih 80 letih razvil Charles Laundry kot novo kreativno razvojno perspektivo mest. Na kratko filozofija kreativnih mest je bazirala na predpostavki, da je potrebno ljudem nuditi kreativne prostore, ki ustvarjajo pogoje za razmišljanje, planiranje in delovanje z več imaginacije in inovativnosti – predvsem za reševanje urbanih problemov vse od prometnih zagat, brezdomstva, varovanja otrok, vrtnarjenja do revitalizacij četrti ipd. Dodatna in pomembna predpostavka te teorije je, da »običajni ljudje lahko domislijo in realizirajo ne-običajne rešitve, če dobijo prave priložnosti«. Torej kreativnost ne prihaja samo iz strani umetnikov ali dizajnerjev, ampak od kogarkoli, ki živi, vidi in rešuje probleme na inventiven način, pa najsibo to poslovnež, socialni delavec, znanstvenik, študent….

Florida je idejo kreativnega mesta v duhu neoliberalnega kapitalizma razvijal dalje in vpeljal tri nove, med seboj prepletene koncepte: kreativni razred, kreativna ekonomija in pogoje, ki so potrebni, da mesto privabi kreativni razred. Njegove so zveneče formule : »talent, tehnologija, toleranca«, nujna prisotnosti boemov in homoseksualcev, predvsem pa dokazovanje, da je ekonomski razvoj mest v najtesnejši povezavi z življenskostilskimi dejavniki kot so toleranca, raznolikost prebivalstva, urbana infrastruktura in zabava – sem spadajo fensi kafiči, restavracije z različnimi svetovnimi kuhinjami, fitnes studiji, galerije ipd.. Za socialne inovacije za splošno dobro pri Floridi ni bilo več prostora niti zanimanja.

Florida se je hitro prijel doma in v svetu, mnoge mestne uprave so začele načrtovati dele mest, predvsem pa središča po njegovih teorijah, neredko neposredno pod njegovi osebno supervizijo. Mesta so med seboj pričela tekmovati v doseganju najrazličnejših kreativnih indeksov, postajala so scenografsko izpeljane verzije Floridinih vizij, staroselci in manj premožni so se bili pogosto prisiljeni izseljevati iz svojih domov, saj se je kreativnost kreativnih mest najpogosteje zožala na spolirane nepremičninske investicije, v katerih so za okras dobili prostor tudi 'umetnost in kultura'.

Milni mehurčki se ne stapljajo le na področju trdih financ- o malih in večjih zadregah Richarda Floride, ki je želel kreativnost po hitri in prazno estetizirani poti trajnostno pretvarjati v profit ter o njegovih najnovejših globinskih mislih, lahko beremo v priloženem, poučnem intervjuju. Želimo sil lahko le, da bi ga prebral tudi kak mestni načrtovalec (hm developer) Ljubljane.

'Why Richard Florida's honeymoon is over'

(((Kot obrobno kurioziteto in za analizo pripovedovanj predlagam zainteresiranim, da si ošvrknejo še uvodni del Floridove spletno stran - predvsem način, kako Florida vidi in predstavlja sebe. Po sloganovski samodefiniciji: Richard Florida - Avtor in Miselni Vodja (Author and Thought Leader) nadaljuje v tretji osebi: »Florida is one of the world’s leading public intellectuals on economic competitiveness, demographic trends, and cultural and technological innovation /…./.He is one of the world's most sought after speakers on global trends, economics, prosperity, competitiveness and growth. Combining in-depth analysis, cutting-edge trends, a fascinating personal story, and just a touch of self-deprecating humor, it’s no wonder Florida was recently named one of Esquire Magazine’s Best and Brightest…..«))).

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 11:39  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  05. 8. 2009 - PONUDBA RECIKLIRANIH GRAFIČNIH PAPIRJEV V SLOVENIJI

Za potrebe seminarja na podiplomskem študiju na ALUO-vizualne komunikacije sem sestavil zbirko recikliranih grafičnih papirjev za različne tiskovine, dostopne na slovenskem trgu, s poudarkom na poporabniškem odpadnem papirju in z največjo vsebnostjo odpadnega papirja. To ni papir najvišjega kakovostnega razreda, t.i. butičen papir, temveč papir za višje naklade najrazličnejših tiskovin - revij, publikacij, brošur, časopisov. Vključil sem tudi nekaj pisarniških papirjev.

Na slovenski trg prihaja tudi papir ameriškega proizvajalca Mohawk paper, ki je poleg danske papirnice Dalum papir vodilna paprinica s skrbjo za okolje in trajnostni razvoj. Za slovenski trg ga je začel distribuirati Euro papier. Leta 2003 je Mohawk postal prva paprinica nasploh z 100% uporabo obnovljivega vira električne energije (vetrna energija) za upravljanje lastne proizvodnje. Leta 2007 so celo svoj vozni park opremili s pogonom na biogoriva. Poleg tega je Mohawk vodilno podjetje pri raziskavah in izboljšavah izdelovanja papirja iz odpadnega papirja. Bili so npr. prvi, ki so izdelali premazni papir iz poporabniškega recikliranega papirja. Mislim, da jim lahko podamo oznako »role model« papirnice za 21. stoletje.

Vnaprej se opravičujem, če sem kakega proizvajalca izpustil. Še vedno imamo prostor za komentarje, kjer je možno listo dopolniti. Ampak vseeno mislim, da lahko tak spisek pride komu zelo prav, zato ga tudi objavljam TUKAJ.



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Rok Klemenčič ob 00:44  |  Permalink  |  Komentarji (1)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper