"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog arhiv ----------------------------------------------------------------
29. 4. 2009 -
Gursky World
Da, Andreas Gursky, v tem trenutku najbolj vpliven fotograf, prodaja svoje slike za več kot tristo tisoč funtov. Hladne, na meji resničnega, fascinantne v podrobnostih in svojevrstni perspektivi. Ali so vredne tega denarja je drugo vprašanje, ki ga tukaj ne bomo rešili. Čeprav se zdijo fotografije enostavne, so zelo premišljene. Delujejo na velikem formatu, včasih celo skoraj hipnotično. Zanimiv model tale Gursky in tale simpatičen dokumentarec odpre precej novih vprašanj o fotografiji.
Pred časom sem pisal o tej fotografiji in obljubil, da bom kuhal večerjo za tistega/tisto, ki bo uganil/a kako je bila fotografija narejena. In evo. Odgovor je pravilen. Tako je: kriva je bila para na objektivu.
Neznani/neznana "J." mi naj pošlje mejl na oliver afna poper.si pa se domeniva za obljubljeno kuharijo. :)
OK: obljubim, da bom prihodnjič postal nekaj originalnega kar bom sam napisal. Vendar tole spodaj je več kot originalno. Kutiman genialno miksa različne Youtube videe v novo celoto. Res dobro!
Tukaj je URADNI oglas za Ukrajinsko vojsko. Mislim, da podira vse rekorde. :)
Girl 1: Would you take us for a ride in your BMW?
BMW driver: Even to the end of the world!
Soldier: Hey, I’d like to down some vodka water, girls!
Girl 1: Just a second!
Girl 2: Where do you live?
Soldier: Right here—daytime at work, and at night in the clubs!
Girl 1: Which work?
Soldier: Contract of course!
Blonde girl: Contract? Marriage contract or what?
Girl 3: Army contract, stupid!
BMW driver: Hey, don’t you wanna ride in my car?
Girls: Forget it, take yourself for a ride!
Narrator: It’s about time for new heroes! With contract based service in the Ukrainian Armed Forces!
Kanadska medijska fundacija Adbusters je pred meseci razpisala precej zanimiv natečaj. V njem so pozvali ustvarjalce, da pošljejo svoja videnja zastave, ki bi reprezentirala ves svet. Globalne zastave torej, ki bi nosila vsem razumljivo pozitivno sporočilo. Razpis je bil najprej zelo kritiziran, saj so v žirijo povabili same zahodnjake, med katerimi tudi ni bilo nobene ženske. Kasneje so se odločili, da bo o zmagovalcu odločila publika. Tukaj je zastava, ki je dobila največ glasov.