Trenutno je na strani 6 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  19. 2. 2009 - IDILA

Ta vikend sem se končno znašel v Kopru, mojem rojstnem kraju. Super vreme, sončno, skoraj brez oblačka...In ob takih razmerah, če ni pav difuzne svetlobe...se v ozadju krajine izrišejo pobeljeni vršaci. Res imam rad ta prizor.

Takole sem stal in se razgledoval..skušal ugotoviti, kateri izmed teh špičk je Triglav, ko zagledam pred seboj gmoto železja, ki leze v moj kader z leve ritensko in se okorno preobrača v našem ozkem zalivu. Ufh, kaka banja. In nato jih zagledam še nekaj, že bolj proti Tržaškem zalivu. Madona, pa res jih je kar nekaj, teh lenih plovil.

Ujel sem zanimiv kader, ki še na vizualen način pove zgodbo, mogoče še boljše.

Med drugim je začela po spletu krožiti agitacija za podpis peticije proti izgradnji plinskih terminalov, ki so - po rusko ukrajinskih sporih - zopet postali mamljiva rešitev. Peticijo najdete tukaj.

Raje imam pogled v daljavo, kot goro smrdljivega in onesnažujočega železja, ki rine v kader!



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Rok Klemenčič ob 16:45  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  08. 2. 2009 - Pazi kako voziš!


Ko sem bila v Sarajevu sem opazila domiselno osveščevalno kampanjo, ki po celi Bosni in Hercegovini opozarja o pomenu varne vožnje. Glavni element kampanje z imenom »Pazi kako voziš!« so veliki jumbo plakati nameščeni po mestih ob glavnih cestah z napisi kot so: Uzrok ove nesreče je: »Prolazak kroz crveno!«, »Brza Vožnja!«, »Nedopušteno i rizično pretjecanje!« ipd. Pod vsak pano je postavljen razbit avtomobil, ki je imel totalko in deluje kot »inštalacija«, ki takoj pritegne pozornost, te šokira in pripravi do tega, da se zamisliš. V sklopu kampanje so predvajali radijske in TV spote, v šolah pa so s predavanji o pomembnosti varne vožnje nagovarjali mlade in bodoče voznike. Kampanja je prejela ogromno medijske pozornosti – tako v člankih citirajo svetovne statistike, da vsak dan v prometnih nesrečah po svetu strada več kot 3000 oseb, od tega 500 otrok. Kar pomeni, da vsakih 6 sekund nekdo umre ali postane invalid, medtem ko vsake 3 minute umre en otrok. Dober odziv na kampanjo je razviden iz številnih spletnih forumov, kjer posamezniki razpravljajo o kampanji, predvsem pa o svojih navadah, ko sedejo za volan.

Zanimiva stvar, ki jo je težko prezreti.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Katarina Pollak ob 10:58  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  07. 2. 2009 - "Naj bi" učinek



Razlika med fotografijo in grafičnim oblikovanjem v statičnem mediju je v tem, da fotografija predstavlja realnost bolj neposredno. Seveda je vprašanje o kakšni vrsti fotografije se pogovarjamo, a ne glede na žanr ima fotografija učinek, da tistega, ki jo gleda postavi v polje skupne imaginacije s tem, da je podoba – ker je odslikava realnega- relativno lahko povezljiva z našim življenjem. Z realnim mislim na »fizičnost« situacije, ki je fotografirana. Četudi je dejanje na fotografiji izredno in nenavadno si ga je mogoče predstavljati v realnem svetu. Prav v tem je hkrati tudi potencial fotografije: izrednost, brutalnost, nevidena lepota itd… ki jo prikaže določena fotografija je toliko bolj posebna, šokantna, intenzivna …itd, prav zaradi te družbenosti imaginacije, ki jo sproži fotografija.

V zadnjih dneh sem ponovno precej prebiral o fotografiji in na netu naletel na bizarno zgodbo o olimpijskem rekorderju- plavalcu Michaelu Phelpsu.

Plavalec, ki je osvojil največ zlatih medalj v zgodovini Olimpijskih iger in ki se osebno zavzema za strožje kontrole jemanja nedovoljenih substanc, je kot kaže fotografija, kadil marihuano. Fotografija je hitro zaokrožila svet, povzročila ogromen škandal in domnevno zgražanje deset tisočev nadobudnih mladih plavalcev, ki jim je Phelps vzor itd…

Phelps se je kmalu opravičil in priznal napako ter povedal, da se bo iz napake tudi naučil.

A v čem je resnično problem? Da je športnik njegovega formata skrenil na kriva pota, ker je kadil marihuano je precej komična misel. Prav tako, da bi ta fotografija vplivala na njegove oboževalce, ki bi ga začeli posnemati. A prav skrb za duh športa, zdravje mladine in moralne vrednote so bili največkrat napisani argumenti v medijski gonji proti Michalu Phelpsu.

Glavna težava so seveda sponzorji, Kellogs se je že odzval in ne bo podaljšal sponzorske pogodbe, ki plavalcu poteče konec tega februarja. Drugi sponzorji še razmišljajo in čakajo v katero smer se bo razvila moralna panika, ki so jo povzročili mediji. Pri skupni vrednosti 100 milijonov dolarjev sponzorstev je to seveda resna stvar.

Bolj kot prikaz tega kak vpliv fotografija resnično ima, je ta fotografija dokaz vpliva, ki bi ga fotografija naj imela. Seveda s pomočjo umestitve v specifičen kontekst, v tem primeru v množične medije.

Zavedajoč tega, je Obamova sosošolka Lisa Jack med predsedniško kampanjo v sefu skrivala spodnjo fotografijo, ki jo je napravila, ko sta oba hodila na Occidental College. Obama sicer kadi cigareto, a kadi jo kot bi kadil joint.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 18:55  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper