"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog arhiv ----------------------------------------------------------------
26. 9. 2007 -
Kurt Cobain About A Son: Trailer
Petindvajset ur zvočnih posnetkov Kurta Cobaina je služilo za podlago novega dokumentarca o enem največjih glasbenikov. Ko je Seattle vzniknil v vsej svoji glasbeni lepoti so bili Nirvana najbolj glasni, najbolj divji, najbolj uspešni in verjetno najbolj tragični. Namesto direktnih intervjujev in koncertnih izsekov bo poetične posnetke spremljal le Cobainov govor. Tega dokumentarca se zelo veselim in z veseljem bom za pripravo ponovno preposlušal vse Nirvanine albume in posnetke, ki sem jih kot najstnik uspel dobiti.
o izvrstnem video magazinu OH! sem na tem blogu že pisal. Od danes dalje pa bom kot eden izmed večih avtorjev pisal tudi na OH! blogu. Zgornje delo prihaja iz Romunije. Zame zastavlja vprašanje o vzpostavljanju distinkcije skozi znamčenje, katerega odgovor trči slej kot prej na popolno banalnost tovrstnega početja. Še vedno me čudi koliko kritikov in zagovornikov brendinga se krega o oslovi senci. Vprašanje ni: brend(ing) da ali ne, temveč kako povezati vsebino, proces komunciranja in označevalec na način, ki bo vzpostavljal takšne odnose z javnostmi, ki bodo omogočali resnično interakcijo.
K pisanju me je tokrat predvsem vzpodbudil Blog action day. Pred štirimi leti sem z nekatermimi medijskimi zanesenjaki sodeloval pri komunikacijskem eksperimentu, prvem GRID BLOGU, ki je uvedel koncept simultane medijske distribucije in obravnave določene teme iz različnih zornih kotov skozi blogovski medij. Projekt me je navdušil, analiziral pa sem ga tudi v knjigi, ki bo izšla v začetku prihodnjega leta.
Tokrat sem ponovno navdušen, in vesel, saj se je koncept prijel in kot kaže iniciativa Blog action day ima izreden potencial. V kolikor bi koga od vas zanimal tak projekt v Sloveniji se oglasite...morda pa se skupaj spomnimo še česa.