Ko sem ga začel v majhni sobici na Viču pred več kot šestimi leti si nisem niti slučajno predstavljal današnjih razsežnosti. Potem sta se projektu pridružila še Dejan in Lejla. Dejch is still around. V parih letih smo skupaj z vedno večjo mednarodno mrežo ustanovili centre v Braziliji, Kolumbiji na Balkanu in v Avstraliji. Taktično vkopan v omrežne strukture interneta in z aktivnimi skupinami v fizičnem okolju je Memefest popolnoma drugačna forma festivala, kot spektakla srečni oglaševalski partiji.
Tovrstne projekte je najtežje delati kontinuirano skozi daljše obdobje. Zakaj namreč je tovstnih projektov tako zelo malo?
Kaj več o mojem videnju šestih let največjega festivala, ki kritično in v bistvu radikalno preučuje medije in komuniciranje bom verjetno napisal na Memeblogu in verjetno čez čas, ko dobim nekaj distance.
Studio Poper je bil zame logična posledica- uresničuje namreč idejo kritičnega komuniciranja na drugi ravni- prakse, neposredno povezane z industrijo in trgom, vendar ne samo to. Poper bo čez šest let eden najboljših komunikacijskih studiev na svetu. For sure.
Zgoraj fotografija enega izmed del iz serije romantic taxonomy, letošnjega zmagovalca statičnih vizualnih komunikacij/dodiplomski študij.
Tudi pri nas so javne površine vse bolj orodja korporacij, ki s svojimi milijonskimi proračuni posiljujejo ljudi z reklamami prav na vsakem koraku. Spodnja akcija spodbuja, da si te površine priborimo nazaj s svojevrstno manipulacijo oglasnih panojev. Manifesto si lahko preberete tukaj.
In evo. Kampanja, cestna poezija, ki jo boste kmalu lahko videli na ljubljanskih ulicah, je pritegnila tudi fotografa časopisa Delo. Napovedujemo kulturno komunikacijsko intervenco, kot je Ljubljana še ni doživela.