"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog arhiv ----------------------------------------------------------------
29. 4. 2007 -
DUBAI BILBOARD
Dubai je puščava in vse kar predstavlja danes je plod sanjskega sveta. Na fotografiji je eden izmed velikih oglasnih panojev, trodimenzionalni osvetljeni bilboard, ki napoveduje svet: v tem primeru "Latino world", ki ga bodo v kakšnem dobrem letu zgradili na tem mestu. Teh panojev, ki napovedujejo različne svetove sem na razdalji parih kilometrov, sredi puščave, naštel približno petnajst. Ponoči je tako osvetljena pokrajina še toliko bolj nenavadna.
Na vabilo Fakultete za arhitekturo in oblikovanje Ameriške Univerze Sharjah v Združenih Arabskih Emiratih sem včeraj predaval o strukturnih spremembah javne sfere komuniciranja in konceptih družbene odzivnosti v komuniciranju. Govoril pa sem tudi o naši kampanji Silly Antiterminal Coffee Cup Collection.
S projektom sem študentkam in študentom želel pokazati primer učinkovitega komunikacijskega pristopa, ki ne deluje po principih tržnega komuniciranja- oz. oglaševanja. Mislim, da sva prav na tem primeru z Majo dobro razvila koncept družbenega komuniciranja in pokazala na njegove možnosti komunikacijskega delovanja na različnih ravneh.
Ena izmed študentk je zanimivo pokomentirala, da jo velika večina oglaševanja dolgočasi. Ne samo v recepciji- torej branju, temveč za vse, ki smo profesionalno del komunikacijske industrije je to težava tudi oz. predvsem v ustvarjalnem smislu. Praktični in intelektualni dolgčas je eden izmed intimnih razlogov za drugačno komuniciranje in zame je vedno bolj legitimen. Za povprečen slovenski oglas pa tudi dizajn je namreč potrebno toliko intelektualnega in ustvarjalnega napora kot za pripravo dobrega hot-doga, pri čemer je slednji manj škodljiv.
Fotografije: 1# center Dubai City, 2# kampus Univerza Sharjah, 3# predavanje.
Če bi kdo par let nazaj rekel, da bo Alanis kdaj posnela kakšno videospot parodijo nekih r'n'b -jevcev in jo dala prosto na Internet, bi ga mirno poslal po injekcijo na Polje in mu predpisal dieto z veliko železa. Očitno so se domače (ok, recimo pol-profesionalne) video-produkcije začeli posluževati tudi zvezdniški liki (oz. njihovi hlapci), ki lahko na ta način izrazijo tisti del sebe, ki jim ga ne uspe poriniti skozi založniški filter. Pri tem močno pomaga enostavnost distribucije vsebin javnosti - servisi kot so youtube, videogoogle, metacafe in podobni so se razpasli kot gobe po dežju in ogromno služijo na račun beleženja, kaj se ljudem v danem trenutku dopade. No, napovedovanje trendov je bilo očitno vredno krasne miljardne vsote prevzema servisa youtube. Zdaj pa tecite po novo ploščo od Alanis!