Trenutno je na strani 8 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  29. 4. 2007 - DUBAI BILBOARD


Dubai je puščava in vse kar predstavlja danes je plod sanjskega sveta. Na fotografiji je eden izmed velikih oglasnih panojev, trodimenzionalni osvetljeni bilboard, ki napoveduje svet: v tem primeru "Latino world", ki ga bodo v kakšnem dobrem letu zgradili na tem mestu. Teh panojev, ki napovedujejo različne svetove sem na razdalji parih kilometrov, sredi puščave, naštel približno petnajst. Ponoči je tako osvetljena pokrajina še toliko bolj nenavadna.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 06:13  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  23. 4. 2007 - POPER V ZDRUŽENIH ARABSKIH EMIRATIH

Na vabilo Fakultete za arhitekturo in oblikovanje Ameriške Univerze Sharjah v Združenih Arabskih Emiratih sem včeraj predaval o strukturnih spremembah javne sfere komuniciranja in konceptih družbene odzivnosti v komuniciranju. Govoril pa sem tudi o naši kampanji Silly Antiterminal Coffee Cup Collection.

S projektom sem študentkam in študentom želel pokazati primer učinkovitega komunikacijskega pristopa, ki ne deluje po principih tržnega komuniciranja- oz. oglaševanja. Mislim, da sva prav na tem primeru z Majo dobro razvila koncept družbenega komuniciranja in pokazala na njegove možnosti komunikacijskega delovanja na različnih ravneh.

Ena izmed študentk je zanimivo pokomentirala, da jo velika večina oglaševanja dolgočasi. Ne samo v recepciji- torej branju, temveč za vse, ki smo profesionalno del komunikacijske industrije je to težava tudi oz. predvsem v ustvarjalnem smislu. Praktični in intelektualni dolgčas je eden izmed intimnih razlogov za drugačno komuniciranje in zame je vedno bolj legitimen. Za povprečen slovenski oglas pa tudi dizajn je namreč potrebno toliko intelektualnega in ustvarjalnega napora kot za pripravo dobrega hot-doga, pri čemer je slednji manj škodljiv.

Fotografije: 1# center Dubai City, 2# kampus Univerza Sharjah, 3# predavanje.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 10:34  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  11. 4. 2007 - Parodije in videoportali

Če bi kdo par let nazaj rekel, da bo Alanis kdaj posnela kakšno videospot parodijo nekih r'n'b -jevcev in jo dala prosto na Internet, bi ga mirno poslal po injekcijo na Polje in mu predpisal dieto z veliko železa. Očitno so se domače (ok, recimo pol-profesionalne) video-produkcije začeli posluževati tudi zvezdniški liki (oz. njihovi hlapci), ki lahko na ta način izrazijo tisti del sebe, ki jim ga ne uspe poriniti skozi založniški filter. Pri tem močno pomaga enostavnost distribucije vsebin javnosti - servisi kot so youtube, videogoogle, metacafe in podobni so se razpasli kot gobe po dežju in ogromno služijo na račun beleženja, kaj se ljudem v danem trenutku dopade. No, napovedovanje trendov je bilo očitno vredno krasne miljardne vsote prevzema servisa youtube. Zdaj pa tecite po novo ploščo od Alanis!

Katera verzija vam je ljubša? Meni nobena.

Predelava: Alanis Morissette


Original: The Black Eyed Peas


 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Lovro Žitnik ob 12:57  |  Permalink  |  Komentarji (2)


  10. 4. 2007 - Calexico - Black Heart



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 08:48  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper