"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog arhiv ----------------------------------------------------------------
31. 3. 2007 -
ZAUPANJE KOT KOMUNIKACIJSKI PRISTOP
Oglaševanju, vsaj precej velikemu delu ne bo preostalo drugega. V iskanju stika zaupanja s potrošnikom se oglaševanje seveda poslužuje različnik taktik. In čeprav gre za poskuse iz oglaševanja napraviti bolj pristno formo komuniciranja, je ta prav zaradi prikrivanja lastne intence agresivna in pripomore še k večjemu nezaupanju do oglaševalskih pristopov.
Stuart Ewen dobro ugotavlja, da je to edina subverzivna raven agresivnega oglaševanja.
V članku, ki ga je napisal Steven Heller lahko na desni strani vidite kar nekaj zanimivih primerov poskusov oglaševanja, ki se poskuša približati potrošniku tako, da zamolči intenco prodaje.
Opažanje Stuarda Ewena presega vizualno raven manifestacije oglasov. Dotika se predvsem drugačne filozofije poslovanja oglaševalskih agencij.
Na sliki : v "street" kampanju uporabljena led maskota za televizijsko serijo, zaradi katere so v Bostonu sprožili proti teroristični
preplah.
Odkril sem zanimivo delo (umetniško instalacijo) nizozemskega avtorja Helmuta Smithsa.
Šlo naj bi za stroj za prefiltriranje Coca Cole nazaj v čisto vodo.
Gre za igrivo delo, ki pa nudi možnost refleksije. Avtor med drugim pravi, da je nekje lažje dobiti Coca Colo kot navadno pitno vodo.
Razmišljam: živimo v takem svetu, ko mora za vračanje k čistosti, osnovnosti, človek skozi več mehaniziranih stopenj. Najprej mora čisto umazati »cocacolizirati« s potratno mašinerijo. Uvidi, da dela napako (če jo sploh vidi), nakar skuša nečistost očistiti. Za kar pa potrebuje zopet potratno mašinerijo. Čudno ne?
Tudi druga njegova dela so fina.
http://www.helmutsmits.nl/english/indexenglish.html
Pred kakšnim letom in pol sem v Ljubljani poslušal nemškega tipografa Erika Speakermanna. Popolnoma sejemska predstavitev me je, priznam, precej začudila. Njegovo delo sicer cenim in Speakermann velja tudi sicer za mednarodno referenco na področju tipografije. Na tem filmčku je mladi Speakermann simpatično komentiral nekatere bazične principe tipografije. Lahkotno, zabavno in vredno ogleda.