Včeraj sem se vrnil iz čudovitega Hamburga. Med drugim oz. morda tudi predvsem mesta kjer živi Udo Lindenberg. Legendarni glasbenik, ki je svoje najboljše plošče izdal konec sedemdesetih in v začetku osemdesetih let, prebiva v enem tamkajšnjih luksuznih hotelov. Njegova plošča "Ball pompős" je bila soundtrack mojega otroštva ( naslovnica plošče). S petimi sem znal vse komade na pamet. Tukaj za vas: posebej njegov legendarni komad "Sonderzug nach Pankow" iz leta 1983.
Pogled iz sedanjosti na vizionarstvo današnjega časa iz preteklosti je vedno zelo zanimivo.
Med raziskovanjem za izdelavo plakatatov za stalno razstavo Mestnega muzeja Obrazi Ljubljane, sem naletel na knjigo, kjer so zbrane razglednice Ljubljane iz konca 19. in začetka 20. stoletja. Poskeniral sem tole razglednico, saj se mi je zdela zelo zanimiva.
Veliko prometa pred Magistratom...a ne?
Poleg vsemogoče mašinerije na zemljise pojavlja tudi vlak na drogovih v zraku. Tega pa res še nimamo - 100 let kasneje. (slovenska železniška infrastruktura prej izgleda bolj z začetka 20. stoletja, kot z začetka 21-ega). Kar je pa najbolj zanimivo-tudi prometa ni več. Očitno je bila takrat obsedenost s tehnologijo taka, da ni nobenemu prišlo na misel (tudi avtorju ilustracije), da zna biti pretiran promet moteč element dostojnega sodobnega življenja.
Sprašujem se, kaj bi imeli okoli Magistrata živeči prebivalci, ki se pritožujejo nad županovo prepovedjo prometa v strogen centru mesta, raje...tako stanje kot je prikazano na ilustraciji ali pa sedanjo podobo?
Naredimo ilustracijo, montažo na isto temo - Pogled na Magistrat leta 2200. Verjetno se nam bodo zanamci smejali.
Pravkar se je v Portorožu končal SEMPL, festival medijskih trendov (in praks). Ob predavanih in predstavitvah najnovejših uspešnih dosegov ciljnih skupin potrošnikov, se mi zdi nujen sproten in temeljit razmislek o etičnosti nekaterih raziskav in metod, predvsem pa premislek o samoomejitvi spornih praks.
Ob bok poslavljam odlično in pretresljivo vizualizacija nakupovalnega centra iz vidika komercialnega nadzora, ki dramatizira dehumanizacijo posameznikov.