Trenutno je na strani 11 obiskovalcev
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  28. 11. 2006 - Novi trg

Ker je trg lahko agora in ker je komuniciranje v javnem prostoru tudi družbeni komentar. In ker znanost, raziskovanje in izobraževanje vežejo družbo tam, kjer jo oglaševanje razkraja. NI MIRU: SO ISKANJA - 25 Let ZRC. Novi trg ob Ljubljanici. Novi trg komuniciranja.

Studijo Poper In Znanstveno raziskovalni center pri Slovenski akademiji znanosti in umetnosti sta s to intervenco v javni prostor obeležila obletnico, hkrati pa tudi napovedujeta prihod novega medija. O tem bomo več pisali v prihodnjih tednih. Za zdaj vas vabimo na ogled obeh hiš na Novem trgu in ene na Titovem trgu v Postojni.



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 15:40  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  20. 11. 2006 - Semaforji

Junija, na poti v Brisbane, sem se za dan ustavil v Taiwanskem velemestu Tai pei-u. S trenutno najvišjim nebotičnikom (baje so v gradnji še višji) na svetu in z največjo pokritostjo wireless internetnega dostopa med vsemi velemesti na svetu me je v kulturi, ki kot kaže stavi vse na tehnološki ravoj in hitrost nasmejal semafor. Možiček, ki pri nas v Sloveniji v zeleni barvi daje znak za dovoljen prehod čez cesto je v Tai Pei-u animiran in če že ne teče, zelo hitro hodi. (Stvar interpretacije).

Potem Brisbane.. Krasen, prijazen, moderen, tropski, multikulturen in ...plaže in šport. Kadar koli v dnevu boste na ulici opazili ljudi, ki tekajo in tako vzdržujejo svojo linijo in kondicijo. Šport je v Queenslandu, ki se uradno imenuje »The sunshine state«, verjetno najmočnejša multikulturna vez.

In potem spet prehod za pešče. V Brisbanu na semoforjih dajejo znak za prehod čez cesto mišičnjaki.

Zanimivo bi bilo vedeti kolikokrat povprečno na dan se zazremo v semafor in s tem v redeče in zelene možičke. Zanimivo se mi zdi tudi razmišljati o tem, da je Nike pred časom napravil kampanjo »Freesbe« z animiranimi možički, ki so imeli funkcijo dekonstrukcije siceršnjih Nike-ovih idealov kot npr. Micheala Jordana, v luči cinične in medijsko bolj pismene mlajše publike. Animirani možički namreč dopuščajo identifikacijo posameznika z likom, ki nastopa v oglasu.

Kakšen bi bil pravi slovenski semafor?


 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 15:09  |  Permalink  |  Komentarji (1)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper