Trenutno so na strani 3 obiskovalci
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  22. 12. 2006 - Vesel božič



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 18:36  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  20. 12. 2006 - OSEBA LETA : TI

Revija Time je za osebnost leta izbrala... vse nas. Ritual vsakoletnega medijsko odmevnega izbiranja najpomembnejših osebnosti preteklega leta je tokrat izpostavil dejstvo: medijsko in komunikacijsko okolje se je nepreklicno spremenilo. Kul, sedaj čakam kdaj bodo podjetja, ki prodajajo komunikacijske storitve kot npr. oglaševalske agencije razumele, da to kar ponujajo, v najboljšem primeru, učinkuje slabo...

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 19:01  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  11. 12. 2006 - PIXIES = GOOD MUSIC

Če še vedno ne veste, kaj bi podarili svojim dragim za prihajajoč božič in novo leto : tukaj je nekaj, kar bo razveselilo vsakega ljubitelja dobre glasbe.

Tukaj pa "Caribou" v akustični verziji.

Za vse tiste, ki želite darilo s katerim boste na svoj način sodelovali v prihodnjih ekoloških kampanjah, pa predlagamo to darilo.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 16:45  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  01. 12. 2006 - O tehnični in drugih plateh projekta

Ni vse tako preprosto, kot se zdi na prvi pogled. To bi lahko bil dodaten slogan projekta – intervencije v javni prostor, ki smo ga uresničili v soboto 25. novembra. Ideja je bila sledeča. Ustvariti grafike, ki bi jih montirali na vsa okna ZRC-jevih prostorov, ki gledajo na Novi trg v Ljubljani. Dve stavbi, 2 x 2 nadstropji po 8 oken = 32 grafik za 32 oken + 13 grafik za okna na ZRC-jevi stavbi Inštituta za krasoslovje v Postojni.

Želeli smo ustvariti efekt, da bi grafike v večernem času žarele navzven s pomočjo svetlobe iz notranjih prostorov. Izbira materiala in načina tiska se je izkazala kot eden večjih problemov. Ali bo to tkanina, umeten material, papir,... Iskanje se je začelo. Tkanina se je izkazala kot neustrezna. Podnevi super efekt, v temi, s svetlobo iz notranjosti, pa kot totalno razočaranje. Grafike se sploh ne bi videlo, ker je tkanina preredko tkana, tako da svetloba iz notranjosti presvetli vso grafiko. Naposled se je rešitev vendarle našla. Cenovno ugodna – in kot se je izkazalo – dokaj učinkovita: papir za citylight-e. Naslednja težava: montaža grafik velikosti cca 2m x 1m na okvirje oken! Mizar nam je dajal vtis, da je to zanj mačji kašelj. Zaupali smo mu…do trenutka, ko je pri preizkušanju tehnologije na okenski polici skoraj pristal dva nastropja niže – po krajšnjici - pred knjigarno Azil, z raztrgano grafiko v roki! Groza…vse se je izkazalo kot ne dovolj premišljeno…

Vendar smo tudi za to našli recept! Ojačitve robov grafik s samolepilno transparentno folijo in še nekaj drugih kirurških posegov pri napenjanju papirja. Oblikovalske težave so se na koncu izkazale kot skoraj najmanjše. Potrebno je bilo upoštevati križno strukturo okenskih okvirjev, oddaljenost in zorni kot gledišča, izbiro barv, ki se bodo najbolje obnesle pri nočni osvetjavi… Pri oblikovanju piktogramov in posameznih črk smo se zato morali držati pravil, kot sta jasnost in enostavnost oblik, vendar kljub temu z dodatkom avtorskega »toucha«. Sobota 25. novembra je nastopil dan D projekta. Zjutraj ob osmih sestanek z mizarjem in dvema njegovima asistentoma. Razdelitev nalog in akcija. Neizprosen tempo, ki ga je narekoval mizar je pustil posledice: obolele noge in prijetno utrujenost. Vendar tudi zadovoljstvo, da je montaža uspela brez večjih težav in to v enem samcatem dnevu, v Ljubljani in Postojni. Zahvala mizarjem iz grosupeljskega. Super Maja in Oliver, da sta me počakala v »kupeju« in da smo zaključili večer v rahli omotici hmeljevega zvarka.

Rok Klemenčič

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 09:58  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper